fredag 8. oktober 2010

And the award goes to...

...meg. :D


Sulvis valgte å gi meg en award, og nå er det med ydmykhet jeg skal oppfylle kravene som følger med - nemlig å blottstille syv ukjente fakta om meg selv.

1) Som 7-åring var jeg så forelsket i Morten Harket at når A-Ha ble spilt på radio eller TV løp jeg inn på rommet mitt og gjemte meg under skrivepulten


2) Den store drømmen var å bli kirurg. For da hadde jeg fått gå raskt gjennom sykehuskoridorene iført grønne klær med flagrende frakk utenpå, og ikke minst - da hadde jeg fått personsøker. Jada, jeg begynte tidlig å se sykehusserier


3) Mitt store moteikon i tenårene var Pamela Anderson. Takk gode Gud for at vi ikke hadde mobil-kameraer og Facebook på den tiden...


4) Er en evig dagdrømmer. Hadde jeg satset på en karriere som forfatter hadde jeg banket Knausgård any day


5) Digger iQ-tester, sudoku og tellekanter


6) Har spilt både håndball og fotball. Selv om jeg var desidert best uten ball. Det vil si - jeg fikk svært sjelden ballen i det hele tatt. ;-p


7) Mener bestemt at "Buffy the Vampire Slayer" er tidenes beste TV-serie


-----


Jeg deler herved ut prisen til syv andre beautifulle bloggere. Bloggere som får meg til å smile, le og innimellom tørke en liten tåre eller tre:

Det lange hvite husetTrønderfårBloggen om livetBibliotekar i eksilDer solen alltid skinnerElisabeths skriblerierSilje Silje tralala

4 kommentarer:

  1. Åee...TUSEN TAKK :))
    Det var en koselig overraskelse på en lørdag.
    Jeg håper bloggen min får mest frem smilet og latter`n og ikke så mange tårer ;))
    Ha en flott lørdag videre.

    SvarSlett
  2. Nei duu da, tusentakk :-)

    sv: Du har prøvd den? :-D

    SvarSlett
  3. Oy, det var en hyggelig overraskelse.

    Tusen takk. :)

    SvarSlett
  4. Så koselig da Elin! Takk :)


    Forresten må jeg le litt av forelskelsen din, tenk å løpe og gjemme seg... *kniser*

    Jeg kommer sterkere tilbake med mine hemmeligheter ;)

    SvarSlett