fredag 5. november 2010

Busy bee

Lenge siden jeg har skrevet noe her nå, men jeg har hatt det litt travelt.

Jeg har ansvaret for å organisere juletrefester, noe som er korpset jeg spiller i sin største inntektskilde, og det har de siste ukene gått ganske mange timers arbeid på å få avtalene i boks. I tillegg hadde korpet reis-bort-seminar hele forrige helg. Vi var på Helgelandsmoen militærleir rett utenfor Hønefoss. Militærleiren er nedlagt og gjort om til næringspark. Vi leide hele General Hotell, samt noen konferansefasiliteter hele helgen. Øvingsrommet var OK, maten suveren og sengene gode. Alt til en helt uslåelig pris. Så jeg kan anbefale å sjekke ut dette stedet dersom man skal ha teamsamling, koret skal ha øvingshelg eller lignende.

Denne uken har gått med på jobb, korps, IKEA-besøk og rakfisklag. På IKEA fikk jeg kjøpt alt jeg skulle ha, riktig så flink var jeg. Lå an til å holde meg strengt til handlelisten, faktisk. Helt til jeg kom til området før kassene. Julepynten var satt frem, og hjernen min skrudde seg av. Lang historie kort: Jeg tror ikke jeg trenger å handle veldig mye mer julepynt i år. Med mindre jeg ønsker å gå Gjertrud Sand en høy gang. "Olaf, æ står under misteltein!"

I går hadde vi årets rakfisklag på jobb. Noen av pensjonistene pleier å arrangere det for oss, og det er en riktig så trivelig affære. God mat (ihvertfall for de som liker rakfisk), god drikke og generelt hyggelig samkvem med gode kollegaer er noe man altfor sjelden tar seg tid til. Så vi er glade for at pensjonistlaget hos oss inviterer oss på denne sammenkomsten.

I morgenkveld skal jeg ut med noen venninner. Det blir vel en liten matbeta før vi skal se showet til "Raske Menn". Men først må jeg vel jobbe noen timer. Det tar på å være en busy bee.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar